Unified Communications

Unified Communications – ujednolicona komunikacja – łączy w jednym interfejsie różne kanały komunikacji – takie jak głos, wideo, wiadomości, usługi konferencyjne (np. wideokonferencja), rozwiązania mobilne i inne – w ramach zintegrowanego rozwiązania.

Rozwiązania Unified Communications mają wpływ na optymalizację procesów w firmie, poprawę dostępności i zwiększenie wydajności pracowników. W ten sposób przyczynisz się nie tylko do zadowolenia klientów z szybkiej obsługi, ale również do zadowolenia pracowników z możliwości korzystania z nowoczesnych technologii. Wszystkie te aspekty mają wpływ na sukces Twojej firmy.

Efektywna komunikacja wewnętrzna jest możliwa dzięki takim funkcjom jak:

  • Telefonia wideo
  • Presence i Office Integration
  • Chat
  • Conferencing
  • Collaboration i Application Sharing
  • Fax
  • Poczta głosowa
  • Rozwiązania mobilne
  • WebRTC i Call Me Button i wiele innych.

Zarządzanie kanałami komunikacji odbywa się centralnie za pośrednictwem aplikacji Communications Client myApps – niezależnie od tego, czy jest to rozmowa telefoniczna audio lub wideo, czat, udostępnianie aplikacji (Application Sharing) czy też konferencja lub wideokonferencja. Nasi klienci mają wybór pomiędzy instalacją lokalną, wynajmem lub rozwiązaniem w chmurze.

W zależności od potrzeb każdego pracownika możliwy jest indywidualny i elastyczny wybór kanału komunikacji. W ten sposób można zapewnić jednolitą i efektywną komunikację z pracownikami, między zespołami, a nawet w rozproszonych lokalizacjach.

myApps Client łączy różne aplikacje Unified Communications i inne aplikacje w jednolitym interfejsie użytkownika: aplikacje do pracy, komunikacji i administracji mogą być używane w zależności od potrzeb. Użytkownik ma zawsze do dyspozycji te same aktualne informacje, niezależnie od tego, gdzie się znajduje i z jakiego urządzenia korzysta.

myApps Client jest automatycznie zintegrowany z systemem innovaphone PBX i wchodzi w zakres dostawy.

To znacznie więcej niż tylko Unified Communications Client

Dzięki myApps Client różne elementy i aplikacje UCC, takie jak połączenia wideo, konferencje, obecność, wiadomości czatu i inne połączone są w jeden ujednolicony interfejs. Jednak Communications Client potrafi znacznie więcej: Jego modułowa architektura pozwala również na integrację aplikacji firm trzecich. innovaphone myApps jest platformą do współpracy i komunikacji firmowej, którą można indywidualnie i dynamicznie dostosować do potrzeb każdego pracownika uzupełniając ją o nowe aplikacje – opracowane przez innovaphone, przez partnerów technologicznych lub przez samych użytkowników.

Pełna elastyczność i swoboda wyboru z oprogramowaniem klienckim myApps Client: Niezależnie od tego, czy jest to telefon stacjonarny, komórkowy czy programowy, w biurze, w domu czy w podróży – Ty wybierasz, gdzie, kiedy i jak chcesz się komunikować.

Chcesz podczas rozmowy udostępnić swój ekran lub rozpocząć wideokonferencję z wieloma uczestnikami? Te i inne funkcje UC są również dostępne w myApps Client

Zalety myApps Client dla firm

Elastycznie skalowalny

Prosta administracja

Wysokie, zintegrowane standardy bezpieczeństwa

Prosta integracja firmowych aplikacji

Prosta integracja aplikacji branżowych

Łatwa integracja samodzielnie opracowanych aplikacji (innovaphone SDK)

Bezpieczna, prosta integracja stanowisk pracy zdalnej (home office)

 

Platforma chmurowa innovaphone myApps Cloud – co to jest?

System telefoniczny innovaphone PBX i rozwiązanie Unified Communications są niezależnymi, ale w pełni zintegrowanymi komponentami platformy innovaphone myApps i są standardowo zawarte w rozwiązaniu innovaphone myApps Cloud.

To znaczy:

  • klasyczne funkcje telefonii IP
  • nowoczesne funkcje Unified Communications
  • liczne narzędzia do pracy i administracji
  • w pełni zintegrowane mechanizmy bezpieczeństwa